Το 1934 σχεδιάστηκε το εν λόγω όχημα από τον Αυστριακό Φέρντιναντ Πόρσε και το γιο του και έμεινε γνωστό ως «σκαραβαίος».
Κατά τη διάρκεια του β΄ παγκόσμιου πολέμου η παραγωγή διακόπηκε, καθώς η πόλη στην οποία στεγαζόταν και ακόμη στεγάζεται το εργοστάσιο παραγωγής, χρησιμοποιήθηκε για στρατιωτικές δραστηριότητες.
Μετά τον πόλεμο ακολούθησε μία ταχύτατη ανάπτυξη της Φολκσβάγκεν.
Ο «σκαραβαίος» παράχθηκε μαζικά και οι πωλήσεις του παγκοσμίως ξεπέρασαν κάθε άλλο μοντέλο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το 1965 αγόρασε την εταιρεία Άουντι, μεγάλη κατασκευάστρια αυτοκινήτων πολυτελείας, και το 1986 περιέβαλε στον όμιλό της την ισπανική Σέατ, διευρύνοντας πολύ το αγοραστικό της φάσμα. Στον όμιλό της εντάχθηκε και η τσέχικη εταιρεία Σκόντα.
Τέλος, το 1998 απέκτησε και τη μεγάλη βρετανική
εταιρεία Ρολς Ρόις, την ίδια χρονιά που ο θρυλικός της σκαραβαίος
ξανασχεδιάστηκε για να ξαναβγεί στην αγορά και να αποτελέσει άλλη μία μεγάλη
επιτυχία της εταιρείας.
Επιμέλεια Άρθρου & Φωτογραφίας : Γεώργιος Λυμπερόπουλος
Η αναζήτηση στο άρθρο : Volkswagen Folksvanken,
#volkswagen, #folksvanken, #vw,
#φολκσβάγκεν, #auto-moto, #amaxi, #car, #skaraveos, #σκαραβαιος,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου